Název: Deník odborné praxe jako nástroj efektivní praktické výuky studentů navazujícího magisterského studia
Autoři: Babková, Marcela
Horová, Jana
Citace zdrojového dokumentu: RATISLAVOVÁ, Kateřina ed. Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI.: sborník příspěvků 6.5. 2015. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií. Katedra ošetřovatelství a porodní asistence, 2015, s. 15-17. ISBN 978-80-261-0503-9.
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií. Katedra ošetřovatelství a porodní asistence
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/online/Cesta-poznavani-a-vzdelavani-v-osetrovatelstvi-VI.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16794
ISBN: 978-80-261-0503-9
Klíčová slova: odborná praxe;vysokoškolské studium;ošetřovatelství
Klíčová slova v dalším jazyce: professional experience;university studies;nursing
Abstrakt: Téma diplomové práce Deník odborné praxe jako nástroj efektivní praktické výuky studentů navazujícího magisterského studia je velice aktuálním z toho důvodu, že je připravována reakreditace navazujícího magisterského oboru Ošetřovatelství v klinických oborech na Fakultě zdravotnických studií v Plzni - Katedra ošetřovatelství a porodní asistence. Současné ošetřovatelství si žádá sestru vzdělanou nejen v oblasti teorie, ale i praktických činností a dovedností. Velkou a důležitou roli ve vykonávání odborné praxe nejen budoucích sester – magister má Deník odborné praxe, který by měl být vypracován v souladu s platnou legislativou a obsahovat příslušné informace a náležitosti k odborné praxi studentek.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI. (2015)
Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI. (2015)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Babkova.pdfPlný text55,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16794

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.