Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠtancel, Michal
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2015-11-16T07:19:30Z
dc.date.available2015-11-16T07:19:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [111-114]. ISBN 978-80-261-0002-7.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0002-7
dc.identifier.urihttp://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16913
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectIKTcs
dc.subjectzákladní školycs
dc.titleAplikácia IKT v predmete technika na ZŠsk
dc.title.alternativeThe application of ICT to technology in primary schoolen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedDiplomová práca sa zaoberá aplikáciou IKT v predmete Technika na základných školách. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá predmetom Technika, jeho vzdelávacími cieľmi a učiteľom predmetu Technika. V druhej kapitole sú uvedené jednotlivé prostriedky IKT, ktoré sa používajú na vyučovaní nielen na základných školách. V poslednej teoretickej kapitole zdôrazňujeme prepojenie IKT a predmetu Technika. V praktickej časti sme sa zaoberali najmä aplikáciou IKT do predmetu Technika. Venovali sme sa využívaniu IKT na hodinách a zisťovali sme vplyv IKT na žiakov základných škôl.sk
dc.description.abstract-translatedDiploma Thesis deals with the application of ICT to Technology in Primary School. Diploma Thesis is divided into four main chapters. The first chapter deals with the subject Technology, its aims of education and the teacher in subject Technology. The second chapter introduces particular aids for teaching ICT, which are used in teaching process not only in primary schools. The last theoretical chapter emphasizes the connection of ICT and Technology. In the practical part we dealt mainly with the application of ICT to Technology. We applied ICT at Technology lessons and we investigated the influence of ICT on pupils in primary schools.en
dc.subject.translatedICTen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2011
Olympiáda techniky Plzeň 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Stancel.pdfPlný text162,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16913

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.