Název: Využití e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester
Další názvy: The using e-learnig for training of nurses
Autoři: Dinisová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Rohlíková, Lucie
Oponent: Horová, Jana
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/17922
Klíčová slova: e-learning;informační a komunikační technologie;studující;všeobecná sestra;vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: e-learning;information and communication technologies;studying;general nurse;education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretický celek je zaměřen na vývoj vzdělávání všeobecných sester až po současný systém vzdělávání všeobecných sester, dále se věnuje distančnímu vzdělávání, vlivu informačních a komunikačních technologií na vzdělávání a e-learningu ve vzdělávání všeobecných sester. V práci jsou rovněž popsány historie, formy, výhody a nevýhody e-learningu. Praktická část obsahuje zpracování a analýzu výsledků, které byly získané metodou kvantitavního výzkumu za pomoci dotazníkového šetření. V rámci dotazníkového šetření byly osloveny čtyři nemocniční zařízení, ve kterých na základě povolení proběhlo výzkumné šetření určené pro všeobecné sestry. Přičemž statisticky získaná data byla zpracována, vyhodnocena a graficky znázorněna.
Abstrakt v dalším jazyce: Present thesis is focus on using-learning in education of nurses. This work is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part is focus on development to education of nurses until to the current system for education of nurses, a distance education, an influence of information and communication technologies on education and e-learning in nurses education. In this present work, history, forms, advantages and disadvantages of e-learning are discrabed too. In practical part, processing and analysis of results are showed. These results were obtained to a method of quantification research. In the questionary research, four hospital facilities were asked for permission for doing research of nurses education. Statistical data were obtained, processed, evaluated and grafical showed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Dinisova - E-learning.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Dinisova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Dinisova_oponent.pdfPosudek oponenta práce882,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Dinisova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce413,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17922

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.