Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera, Milan | |
dc.contributor.author | Burešová, Iveta | |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:46Z | |
dc.date.available | 2014-06-13 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier | 62152 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18403 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na rodinu a mateřskou školu, které se spolupodílejí na výchově a vzdělávání předškolních dětí. Hledá možnosti jejich spolupráce v odborné literatuře a alternativních mateřských školách. Praktická část popisuje spolupráci mateřské školy a rodiny v konkrétní třídě mateřské školy, analyzuje ji a hodnotí pomocí údajů získaných z dotazníků vyplněných rodiči a učitelkami mateřské školy. Odhaluje nedostatky, problémy, nedorozumění a promýšlí možnosti ke zkvalitnění a prohloubení další spolupráce. | cs |
dc.format | 55 s., XVII s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62152 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.title | Možnosti spolupráce mateřské školy s rodinou | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of cooperation kindergarten with family | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Theaimofthis thesis is to examine families and day-care centers (kindergartens) which participates in educating of preschool children. It tries to find ways of cooperation in a specialized publication and alternative day-care centers. Practical part of this thesis then analyzes and evaluates cooperation of a concrete day-care center and a family through running polls for parents and day-care center teachers. It describes, in a very detailed way, the cooperation between a day-care center and a family in a concrete class. It reveals failings, issues and misunderstandings a suggests way to improve the quality and strengthen the cooperation between a day-care center and a family. | en |
dc.subject.translated | family | en |
dc.subject.translated | preschoolchild | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | cooperation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BURESOVA - Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 2,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Buresova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 34,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Buresova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 39,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Buresova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 11,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18403
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.