Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová, Markéta
dc.contributor.authorStulíková, Iveta
dc.date.accepted2015-05-18
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:51Z-
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:51Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier62189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18412
dc.description.abstractV bakalářské práci jsou na základě odborné literatury teoreticky vymezeny pojmy bilingvismus, bilingvní rodina a dále jsou specifikovány některé aspekty předškolního vzdělávání dětí cizinců v českých mateřských školách. Praktická část pojednává o výzkumu zaměřeném především na zkušenosti učitelek mateřských škol s dětmi cizinců. Hlavní metodou kvalitativně orientovaného výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s učitelkami mateřských škol. Dále je zpracována případová studie dítěte navštěvujícího MŠ v cizině.cs
dc.format53 s. (95 692 znaků), XLIV s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbilingvismuscs
dc.subjectbilingvní rodinacs
dc.subjectbilingvní výchovacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectcizincics
dc.subjectmigracecs
dc.subjectmultikulturní výchovacs
dc.titleProblematika bilingvismu u dětí v prostředí MŠcs
dc.title.alternativeThe issue of bilingualism in children in nursery school environmenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the bachelor´s thesis upon special literature, bilingualism and bilingual family are named. Furthermore there are specified pre-eduticational aspects of foreigner children in Czech preschools. The practical part is focused on the investigation concentrated mostly on the experience of the preschool teachers with foreigner children. The main method of the qualitatively orientated research is a semi-structured interview with preschool teachers. Furthemore there is elaborated a specific study of a Czech child visiting a preschool in a foreign country.en
dc.subject.translatedbilingualismen
dc.subject.translatedbilingual familyen
dc.subject.translatedbilingual educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedforeignersen
dc.subject.translatedmigrationen
dc.subject.translatedmulticultural educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Stulikova.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Stulikova VP.pdfPosudek vedoucího práce48,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Stulikova OP.pdfPosudek oponenta práce31,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Stulikova O.pdfPrůběh obhajoby práce16,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18412

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.