Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zachová, Markéta | |
dc.contributor.author | Stulíková, Iveta | |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:51Z | - |
dc.date.available | 2014-06-13 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier | 62189 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18412 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci jsou na základě odborné literatury teoreticky vymezeny pojmy bilingvismus, bilingvní rodina a dále jsou specifikovány některé aspekty předškolního vzdělávání dětí cizinců v českých mateřských školách. Praktická část pojednává o výzkumu zaměřeném především na zkušenosti učitelek mateřských škol s dětmi cizinců. Hlavní metodou kvalitativně orientovaného výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s učitelkami mateřských škol. Dále je zpracována případová studie dítěte navštěvujícího MŠ v cizině. | cs |
dc.format | 53 s. (95 692 znaků), XLIV s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | bilingvismus | cs |
dc.subject | bilingvní rodina | cs |
dc.subject | bilingvní výchova | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | cizinci | cs |
dc.subject | migrace | cs |
dc.subject | multikulturní výchova | cs |
dc.title | Problematika bilingvismu u dětí v prostředí MŠ | cs |
dc.title.alternative | The issue of bilingualism in children in nursery school environment | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the bachelor´s thesis upon special literature, bilingualism and bilingual family are named. Furthermore there are specified pre-eduticational aspects of foreigner children in Czech preschools. The practical part is focused on the investigation concentrated mostly on the experience of the preschool teachers with foreigner children. The main method of the qualitatively orientated research is a semi-structured interview with preschool teachers. Furthemore there is elaborated a specific study of a Czech child visiting a preschool in a foreign country. | en |
dc.subject.translated | bilingualism | en |
dc.subject.translated | bilingual family | en |
dc.subject.translated | bilingual education | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | foreigners | en |
dc.subject.translated | migration | en |
dc.subject.translated | multicultural education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Stulikova.pdf | Plný text práce | 1,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Stulikova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 48,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Stulikova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 31,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Stulikova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 16,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18412
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.