Název: Hudební vzdělávání ve Finsku (se zaměřením na základní stupeň vzdělávání)
Další názvy: Music education in Finland (with the aim of primary education)
Autoři: Dragounová, Michala
Vedoucí práce/školitel: Slavíková, Marie
Oponent: Bezděk, Jiří
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19774
Klíčová slova: finsko;vzdělávací systém;finské vzdělávání;základní vzdělávání;hudební vzdělávání;mezinárodní srovnání;oulu
Klíčová slova v dalším jazyce: finland;education system;finnish education;primary education;music education;international comparison;oulu
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá hudebním vzděláváním ve Finsku, se zaměřením na základní stupeň vzdělávání. Práce je členěna do čtyř kapitol. Úvodní část diplomové práce se věnuje Finsku. Po krátkém popisu země pokračuje další kapitola textem zabývajícím se celkovou vzdělávací politikou a obecnými cíli ve finském vzdělávání. Třetí kapitola diplomové práce je věnována popisu finského hudebního školství. Závěrečná část je zaměřena na výzkumné šetření ve finské základní škole. Obsahuje stručný popis organizace, materiálního vybavení a celkové atmosféry školy. Klade si také za cíl popsat běžnou hodinu hudební výchovy. Další pasáž této kapitoly se opírá o výsledky výzkumného šetření ke zjištění pohledu finských pedagogů na finské hudební vzdělávání.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis focuses on music education as part of the Finnish primary education. The thesis contains four chapters. The introductory chapter's purpose is to introduce Finland to the reader. After a short description of the country the next chapter delves into the general educational policy and main aims of Finnish education. Third chapter of this thesis describes Finnish music education. The final chapter focuses on a study of a Finnish primary school. First part of the final chapter contains a brief description of the organization, equipment, overall atmosphere of the school and describes the regular music lessons. Second part of this chapter talks about the results of the study and unveils the Finnish teachers perspective to the music education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Dragounova Michala.pdfPlný text práce66,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Dragounova_hodnoceni_vedouciho_DP_Slavikova.pdfPosudek vedoucího práce988,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Dragounova_posudek_oponenta_DP_Bezdek.pdfPosudek oponenta práce813,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Dragounova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce286,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19774

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.