Název: Hodnocení ve výtvarné výchově
Další názvy: Evaluation in the art education
Autoři: Hozmanová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Lukavský, Jindřich
Oponent: Slavík, Jan
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20073
Klíčová slova: hodnocení;osobnost učitele;kvalitativní výzkum;osobní pojetí výuky
Klíčová slova v dalším jazyce: rewews;teacher personality;qualitative research;personal approach to teaching
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá hodnocením expresivně tvořivých činností. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska z odborné literatury. Další část obsahuje metodiku zpracování práce, v této části je uveden cíl práce, výzkumná otázka a celkový průběh výzkumu včetně tvorby dotazníku, interview a kódování. Na závěr je uvedena kapitola, ve které jsou uvedeny výsledky výzkumu a shrnutí celé práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this graduate thesis is assessment of expressively creative activities. The theoretical background is covered in the first part of the work. The next part covers methodology; the aims of the thesis, research question and description of the whole research process including questionnaire creation, interview and encoding are components of this part. The results of the research and final summary are to be found in the last chapter.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - finalni verze.pdfPlný text práce3,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Hozmanova Veronika - vedouci - Lukavsky - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Hozmanova Veronika - oponent - Slavik - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Hozmanova Veronika 2015.pdfPrůběh obhajoby práce595,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20073

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.