Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čagánková, Eliška | |
dc.contributor.author | Švidraňová, Silvia | |
dc.contributor.referee | Šafránková, Zuzana | |
dc.date.accepted | 2015-06-24 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:08:49Z | - |
dc.date.available | 2014-06-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier | 60963 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20478 | |
dc.description.abstract | V teoretické části bakalářské práce popisuji ošetřovatelský tým a týmovou spolupráci, jak takový tým má vypadat, co jednotlivé členy týmu spojuje, jak vzniklá atmosféra ovlivňuje jednotlivé členy a co studentům napomáhá zařadit se do týmu.Praktická část je zaměřena na zjištění spokojenosti studentů s vykonáváním ošetřovatelské praxe a na celkový pohled studenta na vykonávání ošetřovatelské praxe. | cs |
dc.format | 60 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | ošetřovatelský tým | cs |
dc.subject | týmová spolupráce | cs |
dc.subject | profesionalizace | cs |
dc.subject | mentoring | cs |
dc.title | Student jako člen ošetřovatelského týmu v průběhu praxe | cs |
dc.title.alternative | Student as a member of the nursing team during practice | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | cs |
dc.thesis.degree-program | Ošetřovatelství | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part describes the nursing team and teamwork, how should team look like, what connects individual team members, how the atmosphere works upon the individual members and what helps to integrate each member into the team. The practical part is focused on finding out student´s satisfaction with providing health care practice and the general view of student on providing health care practice. | en |
dc.subject.translated | nursing team | en |
dc.subject.translated | teamwork | en |
dc.subject.translated | professionalization | en |
dc.subject.translated | mentoring | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
definitivni verze.pdf | Plný text práce | 1,92 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Svidranova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 684,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Svidranova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 401,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Svidranova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 426,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20478
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.