Název: | Kvalita života studentů při výskytu Acne vulgaris |
Další názvy: | Quality of students life with the occurrence of Acne vulgaris |
Autoři: | Fürychová, Nikola |
Vedoucí práce/školitel: | Resl, Vladimír |
Oponent: | Holubec, Luboš |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20521 |
Klíčová slova: | akné- acne vulgaris- životospráva- ošetřovatelské postupy- léčba akné |
Klíčová slova v dalším jazyce: | acne- acne vulgaris- diet- nursing procedures- acne therapy |
Abstrakt: | První část bakalářské práce obsahuje teoretické poznatky, kde rozebírám definici akné, jaké zasahuje struktury kůže, etiopatogeneze a diagnostice. Dále se věnuji léčbě a ošetřovatelské péči o pleť postiženou akné. Druhá část je zaměřena na míru informovanosti studentů v problematice akné. Dodržování hygienických návyků a výskytu psychických komplikací způsobené onemocněním acne vulgaris. |
Abstrakt v dalším jazyce: | First part of bachelor thesis contains theoretical knowledges, I analyze the definition of acne there, I mention skin structures affected by it, etiopatogenesis and diagnosis. Then, i deal with cure and nursing care for skin affected by acne. The second part is focused on level of awareness of students in problematic of acne. Compliance of hygiene regulations and occurence of psychological complications caused by the disease acne vulgaris. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Nikola Furychova.pdf | Plný text práce | 1,45 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Furychova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 573,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Furychova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 769,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Furychova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 401,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20521
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.