Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Boccou Kestřánková, Marie | |
dc.contributor.referee | Vodičková, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Šebesta, Karel | |
dc.date.accepted | 2015-02-06 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:12:00Z | |
dc.date.available | 2009-10-15 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:12:00Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2014-09-25 | |
dc.identifier | 63206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20692 | |
dc.description.abstract | Tato disertační práce představuje metodu jevištního tvaru (dále MJT), která využívá prostředků divadla k dosažení lingvodidaktických cílů, tzn. k rozvoji řečových schopností a dovedností u studentů učících se češtině. Zabýváme se nejen analýzou a cíli MJT, ale i historií a současným stavem poddobných metod. Po teoretické části následují dvě výzkumné sondy, které dokládají funkčnost zmíněné metody. | cs |
dc.format | 224 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čeština pro cizince | cs |
dc.subject | metoda jevištního tvaru | cs |
dc.subject | cizí jazyk | cs |
dc.subject | komunikační kompetence | cs |
dc.subject | divadlo ve výuce | cs |
dc.subject | vyučovací metoda | cs |
dc.title | Jevištní tvar jako jedna z možných metod výuky češtiny pro cizince | cs |
dc.title.alternative | Theatrical Creation as a Method for teaching Czech for Foreigners | en |
dc.type | disertační práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | cs |
dc.thesis.degree-level | Doktorský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis examines theatre pedagogy (MJT) which utilizes elements of theatre to achieve language-teaching objectives (i.e., the development of language skills and communication competency for foreigners learning Czech as a second language). This includes not only a presentation of the method and goals of MJT, but also a look at the history and contemporary state of similar methods. Following the theoretical section are two surveys that confirm the effectiveness of the given method. | en |
dc.subject.translated | czech for foreigners | en |
dc.subject.translated | theatre pedagogy | en |
dc.subject.translated | foreign language | en |
dc.subject.translated | communication competencies | en |
dc.subject.translated | theatre in the classroom | en |
dc.subject.translated | teaching methodology | en |
Appears in Collections: | Disertační práce / Dissertations (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boccou_Kestrankova_disertace.pdf | Plný text práce | 3,74 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-boccou_kestrankova_hrdlicka.pdf | Posudek vedoucího práce | 70,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-boccou_kestrankova_vodickova_sebesta.pdf | Posudek oponenta práce | 658,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-prubeh_obhajoby_kestrankova.pdf | Průběh obhajoby práce | 95,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20692
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.