Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFišerová, Kristýna
dc.contributor.advisorZiegler, Zdeněk
dc.contributor.authorDorotíková, Petra
dc.contributor.refereeHrach, Pavel
dc.date.accepted2015-06-16
dc.date.accessioned2016-03-15T09:39:51Z-
dc.date.available2014-05-31cs
dc.date.available2016-03-15T09:39:51Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier61630
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20882
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou vizuální identity existujícího subjektu. Vybrané téma je "Jednotný vizuální styl firmy Vest". Jedná o zlínskou rodinnou firmu, která vyrábí a distribuuje trvanlivé slané pečivo. Jednotlivé komponenty vizuální identity jsou tvořeny novým logem a jednotným vizuálním stylem společnosti s novým obalovým designem produktů. Pro všechny prvky vizuálního stylu bylo zvoleno černé provedení podpořené přírodním strukturovaným papírem.cs
dc.format47 s. (33 140 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61630-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizuální identitacs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectobalový designcs
dc.titleVIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTUcs
dc.title.alternativeVISUAL IDENTITY OF AN EXISTING SUBJECTen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programDesigncs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the visual identity of an existing subject. The selected topic is corporate identity of the company Vest. It is a family company from Zlin that manufactures and distributes salt bakery products. Individual components of the corporate identity are formed by a new logo and visual identity of the company with a new packaging design of products. A black color scheme was chosen for all elements of the visual style, supported by natural textured paper.en
dc.subject.translatedvisual identityen
dc.subject.translatedcorporate identityen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedgraphic manualen
dc.subject.translatedpackage designen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Dorotikova_DP_2015.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Dorotikova_ved.pdfPosudek vedoucího práce171,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Dorotikova_op.pdfPosudek oponenta práce168,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Dorotikova.pdfPrůběh obhajoby práce137,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20882

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.