Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorŠtefančík, Juraj
dc.date.accepted2015-08-27
dc.date.accessioned2016-03-15T15:32:21Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T15:32:21Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier59996
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20948
dc.description.abstractTato práce se zabývá použitím iPadů v hodinách Anglického jazyka a je rozdělena do dvou hlavních částí. První část představuje teoretický popis daného tématu a druhou částí je průzkum. V teoretické části nalezneme popis jednotlivých operačních systémů, které jsou použity v tabletech, porovnání s notebooky, a popis jednotlivých způsobů jakými může být iPad použit v hodinách Anglického jazyka ať už s použitím médií a aplikací, či bez nich. Součástí práce je také popis užitečných aplikací, které mohou být staženy do iPadu a popis jejich využití v hodinách Anglického jazyka. Tato sekce je doplněna i o popis online služeb navázaných na určité aplikace jako iTunes U a iBooks. Část této práce je také věnována výběru správných aplikací pro hodiny Anglického jazyka. Teoretická část se také zabývá efektivitou použití iPadu v hodinách Anglického jazyka. Efektivita je popsána vzhledem k SAMR a TPACK modelu měření efektivity a integrace iPadu v hodinách Anglického jazyka. Praktická část se zabývá použitím iPadu na jednotlivých školách v České republice. Způsobem provedení praktické části byl dotazník, který byl rozdán mezi učitele Anglického jazyka, kteří používají iPad ve svých hodinách. Hlavním účelem výzkumu bylo zjistit do jaké úrovně se iPad užívá v porovnání k SAMR modelu. Poslední část praktické části popisuje užitečné tipy pro učitele, kteří iPady používají nebo jejich použití zvažují. Tato poslední část je také doplněna o návrh pro další výzkum a popis omezení tohoto výzkumu.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectipadcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjectsamrcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectitunes ucs
dc.subjectibookscs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjecttabletcs
dc.subjectioscs
dc.titleiPad ve výuce angličtinycs
dc.title.alternativeiPad in English Language Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with iPad usage in English language classes. This work is divided into two main parts with the first one representing theoretical background of given topic and the second one is a research. In theoretical background there is a description of individual kinds of operating systems used in tablets, a comparison to laptops, and a description of various ways of use of iPad which describes the usage of iPad with or without media or apps from the App Store. There is also a section dedicated to description of useful apps that can be downloaded to iPad and their proposed usage for English language classes followed with a description of apps connected to various online services such as iTunes U and iBooks. One part is also dedicated to choosing the right apps for education. This thesis also focuses on effectivity of iPad usage in English language classes. The effectivity can be measured against the SAMR model of integrating technology into teaching and learning which is also described in the theoretical part. The effectiveness can also be measured compared to TPACK model which is also described in this work. The research deals with iPad usage in individual schools in Czech republic and was conducted in a form of a questionnaire which was handed out to English language teachers who use iPads in their lessons. The focus of the research was to measure to which extend are iPads used effectively according to SAMR model. The final part of a research offers useful tips for English language teachers who use or plan to use iPads in their lessons and suggestions for other research with a description of limitations of the research.en
dc.subject.translatedipaden
dc.subject.translatedeffectivenessen
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.subject.translatedsamren
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translateditunes uen
dc.subject.translatedibooksen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedtableten
dc.subject.translatediosen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thesis Theory final.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Stefancik - pos. ved GK0001.pdfPosudek vedoucího práce667,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Stefancik - pos. opon DH0001.pdfPosudek oponenta práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Stefancik - prubeh obh.pdfPrůběh obhajoby práce184,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20948

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.