Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSahulová, Michaela
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2016-06-09T07:19:17Z
dc.date.available2016-06-09T07:19:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2016 17.–18.5. 2016: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. [43-47]. ISBN 978-80-261-0620-3.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0620-3
dc.identifier.urihttp://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2016/Sbornik_OT2016_online/sbornik-ot-2016-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/21460
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá netradičními materiály a jejich využitím v technické výchově v mateřské škole. Cílem empirického výzkumu je zjistit, jak učitelé MŃ vnímají netradiční materiály a jaké netradiční materiály využívají v technické výchově.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpraktické činnostics
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleNetradiční materiály v technické výchově v mateřské školecs
dc.title.alternativeUntraditional materials in technical education in kindegartenen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with untraditional materials and their use in technical education in kindergarten. Empirical research is to determine how kindergarten teachers perceive untraditional materials and what untraditional materials use in technical education.en
dc.subject.translatedpractical activitiesen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2016
Olympiáda techniky Plzeň 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sahulova.pdfPlný text477,84 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/21460

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.