Název: | Ověření přínosu simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardware |
Autoři: | Jakeš, Tomáš |
Citace zdrojového dokumentu: | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2014, č. 1-2, s. 19-33. |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2014 http://hdl.handle.net/11025/22084 |
ISSN: | 1804-8366 |
Klíčová slova: | počítačová simulace;stavebnice;hardware;computer simulation;building kit;hardware |
Abstrakt: | Příspěvek představuje experimentální ověření přínosu navrženého a vytvořeného simulačního programu pomocí pedagogického experimentu. Protože přínos nemusí být pouze v rovině kognitivní, ale i v rovině afektivní, byl zvolen smíšený přístup poskytující širší přehled o zkoumané problematice. Pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu byly zjišťovány nejen podstatné statistické skutečnosti, ale i důvody vedoucí k přijímání či odmítání simulačního programu i vlivu jeho začlenění na motivaci a demotivaci studentů, a to jak na vědomé, tak i podvědomé úrovni. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The paper presents an experimental verifi cation of the benefi t of the proposed and created simulation program by the means of pedagogical experiment. Since the contribution does not have to be only cognitive but on an aff ective level also, a composite approach providing a broader view of the researched issue was chosen. Using the qualitative and quantitative research methods, not only essential statistic facts were investigated, but also reasons leading to accepting or rejecting the simulation program and the eff ect of its integration on motivation and demotivation of students on both conscious as well as subconscious level. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1-2 (2014) Články / Articles (KVD) Číslo 1-2 (2014) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jakes.pdf | Plný text | 2,85 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/22084
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.