Název: Ověření přínosu simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardware
Autoři: Jakeš, Tomáš
Citace zdrojového dokumentu: Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2014, č. 1-2, s. 19-33.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2014
http://hdl.handle.net/11025/22084
ISSN: 1804-8366
Klíčová slova: počítačová simulace;stavebnice;hardware;computer simulation;building kit;hardware
Abstrakt: Příspěvek představuje experimentální ověření přínosu navrženého a vytvořeného simulačního programu pomocí pedagogického experimentu. Protože přínos nemusí být pouze v rovině kognitivní, ale i v rovině afektivní, byl zvolen smíšený přístup poskytující širší přehled o zkoumané problematice. Pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu byly zjišťovány nejen podstatné statistické skutečnosti, ale i důvody vedoucí k přijímání či odmítání simulačního programu i vlivu jeho začlenění na motivaci a demotivaci studentů, a to jak na vědomé, tak i podvědomé úrovni.
Abstrakt v dalším jazyce: The paper presents an experimental verifi cation of the benefi t of the proposed and created simulation program by the means of pedagogical experiment. Since the contribution does not have to be only cognitive but on an aff ective level also, a composite approach providing a broader view of the researched issue was chosen. Using the qualitative and quantitative research methods, not only essential statistic facts were investigated, but also reasons leading to accepting or rejecting the simulation program and the eff ect of its integration on motivation and demotivation of students on both conscious as well as subconscious level.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2014)
Články / Articles (KVD)
Číslo 1-2 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jakes.pdfPlný text2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22084

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.