Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorMichalík, Petr
dc.date.accessioned2016-12-15T09:01:49Z
dc.date.available2016-12-15T09:01:49Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2014, č. 1-2, s. 13-18.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22085
dc.description.abstractNásledující příspěvek uvádí souvislosti mezi tvorbou počítačových výukových simulačních modelů elektronických systémů a jednotlivými pedagogickými proměnnými vyučovacího procesu. Je třeba zdůraznit, že vyučovací proces spoluvytvářejí všechny pedagogické proměnné a fi gurují v něm v dosti komplikovaných vzájemných vztazích.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectmodelovánícs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectsimulationen
dc.subjectmodellingen
dc.subjectteachingen
dc.titleHlediska tvorby výukových počítačových simulačních modelůcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the following paper is to present the context of creation of computer simulation models of electronic learning systems with diff erent educational variables of the teaching process. In the beginning it should be emphasized that the teaching process they create all the educational variables, and include it in a rather complicated relations.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2014)
Články / Articles (KVD)
Číslo 1-2 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michalik.pdfPlný text407,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22085

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.