Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNolčová, Lucie
dc.contributor.authorVágnerová, Petra
dc.date.accessioned2016-12-15T09:39:52Z
dc.date.available2016-12-15T09:39:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2015, č. 1-2, s. 32-38.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22096
dc.description.abstractNa základních a středních školách se žáci s výukou řas a sinic setkávají obvykle v úvodních partiích problematiky biologie rostlin. Je to téma pro ně obtížné, poměrně abstraktní, často v nich nezanechá dlouhodobější stopu. Chybou je často nedostatečná motivace, tedy například nezajímavá prezentace tohoto tématu, absence praktických cvičení či malý důraz na provázanost tématu s životem žáka či aktuálními potřebami společnosti. Tento článek nabídne vyučujícím nový pohled na výuku algologického tématu a poskytne podklady pro zkvalit - nění výuky a přiblížení řas a sinic žákům základních a středních škol na osobní úrovni.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectalgologiecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectalgologyen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectteachingen
dc.titleZajímavá a motivující výuka řas a sinic na základních a středních školáchcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedTeaching of algae and cyanobacteria topic in primary and secondary schools is often sporadic and does not leave enough of knowledge or experience in students. Usual problems are unexciting presentation of this topic, lack of motivation, lack of exercises and little emphasis on the connection of the topic and students life or current needs of society. Thisa rticle offers a new perspective on teaching algological topic and provide materiál for the improvement of teaching. It also shows how to bring this subject to students in primary and secondary schools on a personal level.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2015)
Články / Articles (CBG)
Číslo 1-2 (2015)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nolcova.pdfPlný text2,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22096

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.