Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Benešová Daniela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Švátora, Karel | |
dc.contributor.referee | Valach Petr, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-5-25 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:42:26Z | - |
dc.date.available | 2014-12-1 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:42:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-11 | |
dc.identifier | 64232 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24104 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na zhodnocení vlivu předchozí informace na výkon v senzomotorickém testu, na aktivaci nervové soustavy a v důsledku také na sebehodnocení. Testovaní (N=90) dostali v průběhu zadávání testu informaci o tom, že je nadcházející úkol vysoce náročný nebo velice snadný. Výsledky ukázaly signifikantní rozdíly ve výkonech i sebehodnocení, v případě aktivace nervové soustavy byla stanovena malá věcná významnost. Skupina testovaných ovlivněných informací o vysoké obtížnosti úkolu dosahovala lepších výkonů, byla u nich zjištěna nižší aktivace nervové soustavy a vyšší sebehodnocení. | cs |
dc.format | 58 s. (91 306 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64232 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vstupní informace | cs |
dc.subject | zrcadlové kreslení | cs |
dc.subject | aktivační úroveň | cs |
dc.subject | elektrodermální aktivita | cs |
dc.title | Testování koordinace v závislosti na vstupní informaci | cs |
dc.title.alternative | Testing coordination depending on the input information | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work focuses on the evaluation of influence of previously provided information on sensorimotor test performance, nervous system activation and consequently on self-evaluation. When provided the test instructions, the subjects (N=90) received information that the upcoming task is either highly difficult or very easy. The results show significant differences in performance and self-evaluation. Between previously provided information and activation of the nervous system was determined little factual significance. The group of subjects influenced by the information about great difficulty of the task performed better and had lower nervous system activation and higher self-evaluation. | en |
dc.subject.translated | previously provided information | en |
dc.subject.translated | mirror drawing test | en |
dc.subject.translated | arousal | en |
dc.subject.translated | electrodermal activity | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_Svatora_Karel.pdf | Plný text práce | 1,55 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SVATORA K. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 161,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SVATORA K. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 162,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SVATORA K..pdf | Průběh obhajoby práce | 61,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24104
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.