Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPflugová, Vlasta
dc.contributor.refereeMacháčková Dita, Mgr.
dc.date.accepted2016-9-2
dc.date.accessioned2017-02-21T09:45:04Z
dc.date.available2014-2-3
dc.date.available2017-02-21T09:45:04Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-29
dc.identifier60372
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24236
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Učební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ se zabývá tímto funkčním stylem v učebnicích českého jazyka určených žákům 2. ročníku ZŠ. Hlavní část práce obsahuje charakteristiku učebního funkčního stylu a následnou analýzu učebnic a pracovních sešitů českého jazyka daného ročníku. Cílem diplomové práce je srovnání analyzovaných učebnic a pracovních sešitů na základě charakteristických znaků učebního funkčního stylu. Poslední kapitola obsahuje soubor 20 pracovních listů, ve kterých nalezneme úkoly a cvičení pro žáky 2. ročníku ZŠ k procvičování učiva českého jazyka.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučební funkční stylcs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectpracovní sešitcs
dc.subjectžákcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subject2. ročník základní školycs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.subjectčeský jazykcs
dc.titleUčební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠcs
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis titled Teaching functional style in schoolbooks for the first grade of primary school deals with this functional style in Czech language schoolbooks for pupils of the second year of elementary school. The main part contains the characteristics of a learning functional style and subsequent analysis of schoolbooks and workbooks of Czech langure in given year. The aim of this thesis is the comparison of analyzed schoolbooks and workbooks based on the characteristics of a learning functional style. The last chapter contains a set of 20 worksheets. There we can find tasks and exercises for pupils of the second year of primary school to practice the subject matter of Czech language.en
dc.subject.translatedlearning functional styleen
dc.subject.translatedschoolbooksen
dc.subject.translatedworkbooksen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedsecond year of elementary schoolen
dc.subject.translatedfirst grade of elementary schoolen
dc.subject.translatedczech languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Pflugova_Vlasta.pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pflugova_machackova.pdfPosudek oponenta práce46,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pflugova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce42,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pflugova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce72,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.