Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFrolíková, Klára
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:13Z-
dc.date.available2015-1-15
dc.date.available2017-02-21T09:46:13Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24282
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá podpůrnými strategiemi ve výuce řečové dovednosti mluvení. Teoretická část předkládá čtenáři základní informace o dovednosti mluvení a výuce mluvení. Navazuje přehled výzev, problémů a podpůrných strategií. Následuje praktická část, která zkoumá užití vybraných podpůrných strategií při výuce mluvení a shromažďuje prostřednictvím dotazníků zkušenosti studentů z mluvní aktivity bez podpůrných strategií v porovnání s mluvní aktivitou s podpůrnými strategiemi. Výsledky průzkumu jsou prezentovány formou grafů s doprovodným komentářem a ukazují, jak a komu podpůrné strategie pomáhají nejvíce. Na základě těchto výsledků je vyvozeno, že podpůrné strategie jsou pro velkou většinu studentů přínosem, a proto je učitelům doporučeno používat je, aby jejich studenti mluvili více a cítili úspěch při mluvních aktivitách ve výuce.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64937-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmluvenícs
dc.subjectřečová dovednost mluvenícs
dc.subjectmluvní aktivitacs
dc.subjectl1 (rodný jazyk)cs
dc.subjectl2 (cizí jazyk; zde: angličtina)cs
dc.subjectzóna proximálního vývoje (zpv)cs
dc.subjectvýzvy ve výuce mluvenícs
dc.subjectpodpůrné strategiecs
dc.subjectvizuální podporacs
dc.subjectpředučení klíčové slovní zásoby a gramatikycs
dc.subjectzadání cvičenícs
dc.subjectvzorový příkladcs
dc.subjectprocvičení výslovnostics
dc.subjectmotivacecs
dc.titlePodpora řečových dovedností v přípravě na jazykové zkoušky z anglického jazykacs
dc.title.alternativeScaffolding strategies in teaching speaking skills for English language examsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis graduate thesis deals with scaffolding strategies in teaching speaking. The theoretical part presents readers with essential information on speaking skills and issues in teaching speaking. These are followed by introduction of challenges and scaffolding strategies in teaching speaking. Subsequently, the practical part explores the use of selected scaffolding strategies in teaching speaking and collects students' experience from speaking activities without scaffolding compared to speaking activities with scaffolding through the means of questionnaires. The results of the research are presented in graphs with further comments and show how and whom the scaffolding tools helped most. Based on these results, it is concluded that scaffolding forms great asset to most students in class and therefore teachers are recommended to use it to make students speak more and feel successful at speaking activities in class.en
dc.subject.translatedspeakingen
dc.subject.translatedspeaking skillen
dc.subject.translatedspeaking activityen
dc.subject.translatedl1 (mother tongue)en
dc.subject.translatedl2 (foreign language; here english)en
dc.subject.translatedzone of proximal develepment (zpd)en
dc.subject.translatedchallenges in teaching speakingen
dc.subject.translatedscaffolding strategiesen
dc.subject.translatedvisual scaffoldingen
dc.subject.translatedpre-teaching key vocabulary and grammaren
dc.subject.translatedtask instructionsen
dc.subject.translatedmodel exampleen
dc.subject.translatedpronunciation practiceen
dc.subject.translatedmotivationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Klara Frolikova - Diplomova prace.pdfPlný text práce633,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolikova - GK - ved.pdfPosudek vedoucího práce608,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolikova - AT -opon.pdfPosudek oponenta práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolikova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce282,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24282

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.