Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorHroudová, Eva
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:26Z-
dc.date.available2014-11-27
dc.date.available2017-02-21T09:46:26Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64620
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24291
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Didaktické hry ve výuce přírodopisu na základní škole" je zaměřena na didaktické hry, a to z pohledu teoretického i praktického. Teoretická část je cílená na výukové metody, jejich volbu a klasifikaci, podrobněji charakterizované aktivizační metody, konkrétně pak didaktické hry, jejich metodická příprava a rozdělení. Nedílnou součástí této práce je praktická část, kde se nachází metodika, sborník her a vyhodnocení dotazníků, které sloužily jako výzkumný nástroj pro šest didaktických her uvedených do praxe na základní škole, na 2. stupni.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýuková metodacs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectaktivizacecs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectžákcs
dc.titleDidaktické hry ve výuce přírodopisu na základní školecs
dc.title.alternativeDidactic games in natural science education at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis "Didactic games in natural science education at primary school" is focused on educational games from the both perspectives - theoretical as well as practical. The theoretical part is targeted on the teaching methods, their selection and classification, specifically characterized activation methods, namely educational games, their methodical preparation and distribution. An integral part of this work is the practical part which deals with methodology, collection of games and also evaluating questionnaires serving as a research tool for the six educational games put into practice in upper primary school.en
dc.subject.translatedteaching methoden
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedactivationen
dc.subject.translatednatural scienceen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translateddiscipleen
Vyskytuje se v kolekcích:Rigorózní práce / Rigorous theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Hroudova-finalni.pdfPlný text práce4,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hroudova v.pdfPosudek vedoucího práce543,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hroudova o.pdfPosudek oponenta práce746,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hroudova p.pdfPrůběh obhajoby práce131,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24291

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.