Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Hroudová, Eva | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:46:26Z | - |
dc.date.available | 2014-11-27 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:46:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-15 | |
dc.identifier | 64620 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24291 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce na téma "Didaktické hry ve výuce přírodopisu na základní škole" je zaměřena na didaktické hry, a to z pohledu teoretického i praktického. Teoretická část je cílená na výukové metody, jejich volbu a klasifikaci, podrobněji charakterizované aktivizační metody, konkrétně pak didaktické hry, jejich metodická příprava a rozdělení. Nedílnou součástí této práce je praktická část, kde se nachází metodika, sborník her a vyhodnocení dotazníků, které sloužily jako výzkumný nástroj pro šest didaktických her uvedených do praxe na základní škole, na 2. stupni. | cs |
dc.format | 68 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výuková metoda | cs |
dc.subject | didaktická hra | cs |
dc.subject | aktivizace | cs |
dc.subject | přírodopis | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.title | Didaktické hry ve výuce přírodopisu na základní škole | cs |
dc.title.alternative | Didactic games in natural science education at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis "Didactic games in natural science education at primary school" is focused on educational games from the both perspectives - theoretical as well as practical. The theoretical part is targeted on the teaching methods, their selection and classification, specifically characterized activation methods, namely educational games, their methodical preparation and distribution. An integral part of this work is the practical part which deals with methodology, collection of games and also evaluating questionnaires serving as a research tool for the six educational games put into practice in upper primary school. | en |
dc.subject.translated | teaching method | en |
dc.subject.translated | didactic game | en |
dc.subject.translated | activation | en |
dc.subject.translated | natural science | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | disciple | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Rigorózní práce / Rigorous theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Hroudova-finalni.pdf | Plný text práce | 4,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hroudova v.pdf | Posudek vedoucího práce | 543,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hroudova o.pdf | Posudek oponenta práce | 746,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hroudova p.pdf | Průběh obhajoby práce | 131,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24291
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.