Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dejmek, Jiří | |
dc.contributor.author | Štekl, Pavel | |
dc.contributor.editor | Ulrych, Bohuš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T12:52:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T12:52:09Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | AMTEE ’07 : seventh international conference on Advanced Methods in the Theory of Electrical Engineering : September 10-12, 2007 [Pilsen, Czech Republic]. | en |
dc.identifier.isbn | 978-80-7043-564-9 | |
dc.identifier.uri | http://amtee.zcu.cz/AMTEE/ArchivedProceedings/proceedings_AMTEE_2007/data/section_i.html | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25837 | |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | University of West Bohemia | en |
dc.rights | © University of West Bohemia | en |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | technické vzdělávání | cs |
dc.subject | elektrochemie | cs |
dc.title | E-learning courses and its efectivity in the technical subject studies | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Submitted paper demonstrates the example of efficiency distance learning in engineering education. In this paper are described contributions and important positive and negative parameters of this style of students work for technician praxis, namely in electrochemistry. | en |
dc.subject.translated | e-learning | en |
dc.subject.translated | technical education | en |
dc.subject.translated | electrochemistry | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | CPEE – AMTEE 2007 CPEE – AMTEE 2007 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Dejmek.pdf | Plný text | 146,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25837
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.