Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKarpíšková, Pavla
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2017-06-15T08:20:30Z
dc.date.available2017-06-15T08:20:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. [185-188]. ISBN 978-80-261-0710-1.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0710-1
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26143
dc.description.abstractHodnocení produktů praktických činností u žáků na základních školách je v současné době nejčastěji realizováno na základě nejvěrnější nápodoby původním zadání a též přesného dodržení pracovního postupu. Tento trend není však v souladu s podporou kreativního myšlení, ba naopak žákovu tvořivost potlačuje. Realizovaná bakalářská práce si kladla za hlavní cíl testovat míru kreativity u dětí na druhém stupni základní školy, druhotně také jejich vyučujících, Urbanovým figurálním testem tvořivého myšlení, následně ověřit dosažených výsledků praktickým vyhotovením dětské hračky ze sady stavebnice s netradičními komponentami, a především pro tyto výrobky sestavit evaluační protokol.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectUrbanův figurální test tvořivého myšlenícs
dc.subjectstavebnicecs
dc.subjecthodnocenícs
dc.titleHodnocení produktů praktických činností u dětícs
dc.title.alternativeProduct evaluation of practical activities for childrenen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe product evaluation of practical activities for children at elementary schools is currently most often done on the basis of the most similar imitation of the original model as well as the precise observance of the work process. However, this trend is not in line with the support of creative thinking, but rather, it suppresses children creativity. The bachelor's thesis aimed to test the quality of children creativity at second level of elementary school, secondarily also their teachers, by Urban's figurative test of creative thinking, then to verify the achieved results by practical execution of a toy from a set made up of kit with non-traditional components and especially assemble Evaluation protocol for these products.en
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedUrban´s validity figural test of creative thinkingen
dc.subject.translatedbuilding kiten
dc.subject.translatedevaluationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2017
Olympiáda techniky Plzeň 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Karpiskova.pdfPlný text466,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26143

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.