Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorZhukova, I. O.
dc.contributor.authorUkhina, N. A.
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2017-06-15T11:40:59Z
dc.date.available2017-06-15T11:40:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. [83-84]. ISBN 978-80-261-0710-1.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0710-1
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26167
dc.format2 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectmentálně opožděné dětics
dc.subjectkomunikační možnostics
dc.subjectmobilitacs
dc.subjectprofesní vzdělávánícs
dc.titleMaking "me books" with child with violation of intelligenceen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThere are an effective tandem of development of communicative abilities and improvements of small motility of pupils with violation of intelligence at lessons of manual skills told in this article. Teacher`s organizing help play important role in the course of formation of communicative abilities at younger school students with violation of intelligence.en
dc.subject.translatedchildren with intellectual insufficiencyen
dc.subject.translatedprofessional educationen
dc.subject.translatedcommunicative abilitiesen
dc.subject.translatedmobilityen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2017
Olympiáda techniky Plzeň 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zhukova.pdfPlný text397,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26167

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.