Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGioldasis, Spiridon
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2017-06-15T12:27:58Z
dc.date.available2017-06-15T12:27:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. [22-27]. ISBN 978-80-261-0710-1.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0710-1
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26178
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvideocs
dc.subjecthrycs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleDigital games as an educational tool key factors for a succesfull integrationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedOur first impression on digital games is that they are a "waste of time" oreven "sources of danger". However, digital games require from users to develop special skills to accomplish puzzles, levels or goals. Being at the same time extremely engaging and entertaining, they could be easily used to produce a more efficient educational framework. This paper analyzes the characteristics of the digital game and proposes some key factors to be taken into account for its integration into the learning process.en
dc.subject.translatedvideoen
dc.subject.translatedgamesen
dc.subject.translatededucationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2017
Olympiáda techniky Plzeň 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Gioldasis.pdfPlný text547,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26178

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.