Název: Data integration for customer preference learning
Autoři: Kopecký, Michal
Vomlelová, Marta
Vojtáš, Peter
Citace zdrojového dokumentu: STEINBERGER, Josef ed.; ZÍMA, Martin ed.; FIALA, Dalibor ed.; DOSTAL, Martin ed.; NYKL, Michal ed. Data a znalosti 2017: sborník konference, Plzeň, Hotel Angelo 5. - 6. října 2017. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. 120-124. ISBN 978-80-261-0720-0.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/DataAZnalosti2017.pdf
http://hdl.handle.net/11025/26334
ISBN: 978-80-261-0720-0
Klíčová slova: data získaná z webu;aplikace;data;experimenty;metriky
Klíčová slova v dalším jazyce: data extracted from web;application;data;experiments;metrics
Abstrakt v dalším jazyce: We describe the process and challenges of integration of movie data from Movie Lens, Netflix and RecSys Challenge 2014 with IMDB and DBPe-dia. Thanks of this integration we can enhance information by semantic data and improve prediction of customer preferences and recommendation. These data were collected in different situation by different methodologies. We want to use these data to be able to extend and further enhance our machine learning approaches developed for individual datasets to other datasets.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Data a znalosti 2017
Data a znalosti 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vomlelova.pdfPlný text419,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26334

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.