Název: Psychologická východiska počátků výuky hry na klavír
Další názvy: Psychological starting points of teaching the play of piano
Autoři: Pfeifferová, Aneta
Citace zdrojového dokumentu: SLAVÍKOVÁ, Marie ed.; KRÁL, Jiří ed. Sborník příspěvků studentské vědecké konference: teorie a praxe hudební výchovy dětí předškolního a mladšího školního věku. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2017, s. 45-55. ISBN 978-80-261-0751-4.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/26565
ISBN: 978-80-261-0751-4
Klíčová slova: instrumentální hra;klavír;motivace;dovednosti
Klíčová slova v dalším jazyce: playing instruments;piano;motivation;skills
Abstrakt: Hra na hudební nástroje je specifická hudební činnost, v níž člověk na základě osvojených nástrojových i hudebních dovedností a zpravidla i znalosti notového písma vytváří zvukovou podobu hudebních děl.
Abstrakt v dalším jazyce: Playing musical instruments is a specific musical activity in which the person, based on acquired instrumental and musical skills, and usually the knowledge of notation, creates the sound form of musical works.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:SVK 2017
SVK 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pfeifferova.pdfPlný text345,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26565

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.