Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHonzíková Jarmila, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠimonová, Michaela
dc.date.accepted2017-6-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.available2016-3-7
dc.date.available2018-01-15T15:03:20Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-3-17
dc.identifier69217
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27398
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá hračkou a možností výroby hraček v prostředí mateřské školy. Nejprve představuje hru jako průvodní činnost související s hračkou. Další části se věnují již hračce samotné, nahlíží na historii a současnost hračky, jejímu významu ve vývoji dítěte a jejímu místu v RPV PV. Praktické činnosti práce jsou již věnovány samotné výrobě hraček s dětmi a pro děti v mateřské škole. Každá výroba hračky a hračka samotná má svůj cíl a rozvíjí konkrétní oblast předškolního vzdělávání. Společným jim zůstává rozvoj sluchové oblasti různým způsobem. Hračky jsou tedy autorkou doporučovány jako cílený rozvoj sluchu a s tím související řeči.cs
dc.format45 s. (66346 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69217-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthračkacs
dc.subjectvýroba hračekcs
dc.subjectrozvoj sluchucs
dc.subjecthracs
dc.subjectvýznam hrycs
dc.subjecthistorie hračekcs
dc.subjectsoučasná hračkacs
dc.titleHračka, její výroba a využití v mateřské školecs
dc.title.alternativeToy, Its Production and Use at Nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with a toy and the possibility of toy making in the nursery environment. Firstly, it presents a game as an accompanying activity related to a toy. The following parts are dedicated to a toy as such. They inquire into the past and present of a toy, its significance in child's development, and its role in RVP PV (pre-school general education program). Practical activities of the thesis apply to the toy making itself at nursery, either with or for children. Each production of a toy and the toy itself have their own objective and enrich a particular part of preschool education. However, they both acquire the ability to develop hearing in various ways. Thus, toys are recommended by the author as instruments aimed at hearing as well as related speech development.en
dc.subject.translatedtoyen
dc.subject.translatedtoy makingen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedspeech developmenten
dc.subject.translatedpreschool educationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace_Michaela_Simonova.pdfPlný text práce2,6 MBAdobe PDFView/Open
posudek-oponenta-BPprace-simonova.pdfPosudek oponenta práce863,74 kBAdobe PDFView/Open
simonova.hodnoceni BP.pdfPosudek vedoucího práce30,91 kBAdobe PDFView/Open
Simonova protokol414.pdfPrůběh obhajoby práce328,73 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.