Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorPoslední, Jaroslava
dc.contributor.refereeBrčáková Vladimíra, Mgr.
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:21Z-
dc.date.available2015-12-7
dc.date.available2018-01-15T15:07:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-8
dc.identifier68931
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28243
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na čtenářství, čtenářské dílny ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ a problematiku dětského čtenáře. Nachází se zde soubor čtenářských metod, používaných ve výuce českého jazyka a literatury. Výzkum zaměřený na aktivizaci žáků při výuce těmito metodami byl proveden ve třech třídách 1. stupně ZŠ a nachází se v něm přehled myšlenkových pochodů dětí.cs
dc.format101 s. (95462 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenářstvícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectčtenářské kompetencecs
dc.subjectčtenářské dílnycs
dc.subjectčtenářské metodycs
dc.subjectkritické myšlení.cs
dc.titleČtenářské dílny ve výuce českého jazyka a literatury na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeReading Workshops in the Czech Language and Literature Teaching in the Basic Schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on reading itself as well as reading workshop in the teaching of the Czech language in elementary school, it also includes the issue of reading of pupils of first five grades of elementary school. The thesis includes the set of reading methods, that are used in teaching of the Czech language and literature. The research work focused on increasing the activity of pupils with the use of the above mentioned methods during teaching of the Czech language and literature was executed in three classes of the elementary school; the research work also includes the summary of thinking process of the children.en
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedreading skillsen
dc.subject.translatedreading workshopen
dc.subject.translatedreading methodsen
dc.subject.translatedcritical thinking.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMKA FINAL VERZE 002.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posledni_brcakova.pdfPosudek oponenta práce58,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posledni_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce172,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posledni_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce57,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28243

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.