Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Poslední, Jaroslava | |
dc.contributor.referee | Brčáková Vladimíra, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2017-9-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:07:21Z | - |
dc.date.available | 2015-12-7 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:07:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-8 | |
dc.identifier | 68931 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28243 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na čtenářství, čtenářské dílny ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ a problematiku dětského čtenáře. Nachází se zde soubor čtenářských metod, používaných ve výuce českého jazyka a literatury. Výzkum zaměřený na aktivizaci žáků při výuce těmito metodami byl proveden ve třech třídách 1. stupně ZŠ a nachází se v něm přehled myšlenkových pochodů dětí. | cs |
dc.format | 101 s. (95462 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čtenářství | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | čtenářské kompetence | cs |
dc.subject | čtenářské dílny | cs |
dc.subject | čtenářské metody | cs |
dc.subject | kritické myšlení. | cs |
dc.title | Čtenářské dílny ve výuce českého jazyka a literatury na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Reading Workshops in the Czech Language and Literature Teaching in the Basic School | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on reading itself as well as reading workshop in the teaching of the Czech language in elementary school, it also includes the issue of reading of pupils of first five grades of elementary school. The thesis includes the set of reading methods, that are used in teaching of the Czech language and literature. The research work focused on increasing the activity of pupils with the use of the above mentioned methods during teaching of the Czech language and literature was executed in three classes of the elementary school; the research work also includes the summary of thinking process of the children. | en |
dc.subject.translated | reading | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | reading skills | en |
dc.subject.translated | reading workshop | en |
dc.subject.translated | reading methods | en |
dc.subject.translated | critical thinking. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMKA FINAL VERZE 002.pdf | Plný text práce | 2,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posledni_brcakova.pdf | Posudek oponenta práce | 58,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posledni_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 172,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
posledni_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 57,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28243
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.