Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorKafková, Kateřina
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:36Z-
dc.date.available2016-5-25
dc.date.available2018-01-15T15:07:36Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-25
dc.identifier70331
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28301
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vývojem biologického systému, vývojem sinic a řas, teorií endosymbiózy. V práci je zahrnut současný stavem systému výuky na středních školách. V diplomové práci jsou zahrnuty výsledky dotazníkového šetření, které probíhalo na SŠ. Práce obsahuje charakteristiky jednotlivých systémů, vytvoření návodu pro učitele středních škol, konceptu příprav vyučovacích hodin s doporučením na určité okruhy a aspekty učiva.cs
dc.format77 s. (131 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70331-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsinice (cyanobacteria)cs
dc.subjectřasycs
dc.subjectučebnice pro sšcs
dc.subjectdidaktické návodycs
dc.titlePojetí výuky tématu sinice a řasy na SŠcs
dc.title.alternativeThe approach to teaching the subject cyanobacteria and algae at high schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented Master thesis deals with current state of high school education and teaching about the blue-green algae and algae. The thesis is focused on the evaluation of educational system in the Czech Republic and the attitude of teachers to this problematic. The outcome of this thesis is a creation of effective concept of teaching in this field, in order to highlight scope and aspect of blue-green algae and algae that should be presented to students. This effective concept is presented in a form of recommendations for the High-school teachers. New scientific findings should be hand over to the students by their teachers. Unfortunately, the problematic of blue-green algae and algae is not properly explained at the high schools (also given to the limited time allocations) and this problematic is usually explained in detail at the universities. Thus, this thesis presents some aspects of blue-green algae and algae that should be integrated to the high school curriculum. I hold the view that the discovered errors and imperfections could be solved by training the teachers, the better equipment of laboratories or project for improvement the teaching in general and I hope that more suitable conditions will be created.en
dc.subject.translatedcyanobacteriaen
dc.subject.translatedalgaeen
dc.subject.translatedbooks for high schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Bc. Katerina Kafkova.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kafkova P.pdfPrůběh obhajoby práce158,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kafkova V.pdfPosudek vedoucího práce584,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kafkova O.pdfPosudek oponenta práce2,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28301

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.