Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová Danuše, Mgr.
dc.contributor.authorSimmerová, Denisa
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:02Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:11:02Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-21
dc.identifier68721
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28835
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje vhodnosti využití herních činností na interaktivní tabuli k procvičování nové slovní zásoby u žáků třetího ročníku základní školy. První část práce je věnována charakteristice žáků třetího ročníku, postavení anglického jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a aktivizačním metodám ve výuce. Dále je věnována slovní zásobě a charakteristice interaktivní tabule. Ve druhé části jsou představeny metody výzkumu, které byly v této práci použity, tedy experiment a dotazník. Na základě získaných dat zde byly vyvozeny závěry výzkumu, ze kterých vyplývá, že interaktivní tabule k procvičení nové slovní zásoby je efektivní z hlediska úrovně jejího zapamatování žáky. Vyhodnocením dotazníků vyplynulo, že žákům se práce s interaktivní tabulí líbí a chtějí s ní pracovat i nadále. Na závěr práce jsou představena pedagogická doporučení a navrhnuty náměty na další šetření.cs
dc.formatxx s., 45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectžák třetí třídycs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.titleVyužití her a interaktivní tabule k procvičování slovní zásoby ve 3. ročníkucs
dc.title.alternativeUsing games and interactive whiteboards to practise the vocabulary in the 3rd gradeen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis deals with the suitability of using game activities on the interactive whiteboard to practise new vocabulary for pupils of the third year of the primary school. The first part is dedicated to the characteristics of pupils of the third year, to the status of the English language in the core curriculum and to activating methods in teaching. There are also the characteristics of the vocabulary teaching and the characteristics of using interactive whiteboards. The second part presents the research tools that were used in this study - an experiment and a questionnaire. Research results indicate that the interactive whiteboards are suitable to practise the meaning of the new vocabulary. The questionnaires showed that pupils like working with the interactive whiteboard and they want to work with it in the future. In conclusion some teaching recommendations and suggestions for further investigation are presented.en
dc.subject.translatedinteractive whiteboardsen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedframework educational programmeen
dc.subject.translatedpupil of the third gradeen
dc.subject.translatedactivation methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
simmerova diplomova prace.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simmerova pos ved.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simmerova pos opon.pdfPosudek oponenta práce575,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simmerova prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce349,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28835

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.