Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorOpatrná, Petra
dc.date.accepted2017-9-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:02Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:11:02Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier68948
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28836
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá úlohu asistentů pedagoga, jejich vliv na zapojení žáků ve třídě a individuální pozornosti, které se žákům dostává. Koncepční rámec informuje o účelné práci s integrovanými žáky nejen pedagogických asistentů, ale i třídních učitelů. Důraz je obzvláště kladen na jejich vzájemnou spolupráci. Dále pak teze ukazují, zda jsou žáci základní školy se zjištěnými vzdělávacími potížemi (SEN) vhodně podporovány v učení během výuky anglického jazyka. Výzkum odhaluje účinnost takové podpory s pozitivním nebo negativním dopadem na pokrok žáka ve třídě.cs
dc.format58 s., 5 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68948-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectasistenti pedagogacs
dc.subjectspeciálně vzdělávací potřebycs
dc.subjectvýuka anglického jazykacs
dc.titleEfektivní využití pedagogického asistenta ve výuce anglického jazykacs
dc.title.alternativeEffective use of teaching assistant in English lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis investigates the role of teaching assistants, their impact on pupil engagement and the individual attention they received in class. The conceptual framework informs about the useful work with integrated pupils not only of teaching assistants but also class teachers. The special focus is on their mutual collaboration. The thesis then indicates if the primary aged pupils with identified education difficulties (SEN) receive the appropriate support during the English lesson. The research reveals the effectiveness with positive or the negative impact of such a support on pupil´s progress in the class.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedteaching assistantsen
dc.subject.translatedspecial education needsen
dc.subject.translatedlearning english languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - TAs.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna pos Klec ved.pdfPosudek vedoucího práce465,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna - pos Ben opon.pdfPosudek oponenta práce536,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce411,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28836

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.