Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Opatrná, Petra | |
dc.date.accepted | 2017-9-13 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:11:02Z | - |
dc.date.available | 2015-12-8 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:11:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 68948 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28836 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce zkoumá úlohu asistentů pedagoga, jejich vliv na zapojení žáků ve třídě a individuální pozornosti, které se žákům dostává. Koncepční rámec informuje o účelné práci s integrovanými žáky nejen pedagogických asistentů, ale i třídních učitelů. Důraz je obzvláště kladen na jejich vzájemnou spolupráci. Dále pak teze ukazují, zda jsou žáci základní školy se zjištěnými vzdělávacími potížemi (SEN) vhodně podporovány v učení během výuky anglického jazyka. Výzkum odhaluje účinnost takové podpory s pozitivním nebo negativním dopadem na pokrok žáka ve třídě. | cs |
dc.format | 58 s., 5 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68948 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | asistenti pedagoga | cs |
dc.subject | speciálně vzdělávací potřeby | cs |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cs |
dc.title | Efektivní využití pedagogického asistenta ve výuce anglického jazyka | cs |
dc.title.alternative | Effective use of teaching assistant in English lessons | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis investigates the role of teaching assistants, their impact on pupil engagement and the individual attention they received in class. The conceptual framework informs about the useful work with integrated pupils not only of teaching assistants but also class teachers. The special focus is on their mutual collaboration. The thesis then indicates if the primary aged pupils with identified education difficulties (SEN) receive the appropriate support during the English lesson. The research reveals the effectiveness with positive or the negative impact of such a support on pupil´s progress in the class. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | teaching assistants | en |
dc.subject.translated | special education needs | en |
dc.subject.translated | learning english language | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - TAs.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Opatrna pos Klec ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 465,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Opatrna - pos Ben opon.pdf | Posudek oponenta práce | 536,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Opatrna prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 411,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28836
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.