Název: | Simulating small-scale object stacking using stack stability |
Autoři: | Kronborg Thomsen, Kasper Kraus, Martin |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2015: poster papers proceedings: 23rd International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Visionin co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 5-8. |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | wscg.zcu.cz/WSCG2015/CSRN-2503.pdf http://hdl.handle.net/11025/29559 |
ISBN: | 978-80-86943-67-1 |
ISSN: | 2464-4617 |
Klíčová slova: | simulace;stohování objektů;zvětšení motoru;herní fyzika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | simulation;object stacking;engine extension;game physics |
Abstrakt: | This paper presents an extension system to a closed-source, real-time physics engine for improving structured stacking behavior with small-scale objects such as wooden toy bricks. The proposed system was implemented and evaluated. The tests showed that the system is able to simulate several common stacking scenarios, which the base physics engine cannot simulate. |
Práva: | © Václav Skala - Union Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2015: Poster Papers Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Thomsen.pdf | Plný text | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/29559
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.