Název: Simulating small-scale object stacking using stack stability
Autoři: Kronborg Thomsen, Kasper
Kraus, Martin
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2015: poster papers proceedings: 23rd International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Visionin co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 5-8.
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: wscg.zcu.cz/WSCG2015/CSRN-2503.pdf
http://hdl.handle.net/11025/29559
ISBN: 978-80-86943-67-1
ISSN: 2464-4617
Klíčová slova: simulace;stohování objektů;zvětšení motoru;herní fyzika
Klíčová slova v dalším jazyce: simulation;object stacking;engine extension;game physics
Abstrakt: This paper presents an extension system to a closed-source, real-time physics engine for improving structured stacking behavior with small-scale objects such as wooden toy bricks. The proposed system was implemented and evaluated. The tests showed that the system is able to simulate several common stacking scenarios, which the base physics engine cannot simulate.
Práva: © Václav Skala - Union Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2015: Poster Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Thomsen.pdfPlný text1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29559

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.