Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 31-40 z 40.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2020How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?Eger, Ludvík; Tomczyk, Lukasz; Klement, Milan; Pisoňová, Mária; Petrová, Gabriela
2020Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad CountriesEger, Ludvík; Egerová, Dana; Mičík, Michal; Varga, Erika; Czeglédi, Csilla; Tomczyk, Lukasz; Sládkayová, Michaela
2021The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspectiveEger, Ludvík; Komárková, Lenka; Egerová, Dana; Mičík, Michal
2021Millennial Job Seekers´ Expectations: How do Companies Respond?Egerová, Dana; Kutlák, Jiří; Eger, Ludvík
2017Evaluation and comparison of B2C e-commerce intensity in EU member statesKunešová, Hana; Eger, Ludvík
2018Employer branding on social media and recruitment websites: symbolic traits of an ideal employerEger, Ludvík; Mičík, Michal; Řehoř, Petr
2021Perceptions of personalization in company-consumer interactions on social network: experiment conducted in the Czech republicEger, Ludvík; Komárková, Lenka; Zákružná, Veronika
2022The demands on competencies for digital transformation and the perception of business studentsEger, Ludvík
2023The Relation Between Leadership and Expected Results from the Educational Process Within School CultureEger, Ludvík; Egerová, Dana
2023Výzkum obsahu inzerce pracovních nabídek v síti LinkedIn: případová studie z bankovnictví v České republiceKrejčová, Zdeňka; Eger, Ludvík