Název: Metody psichologičeskogo analiza verbal'nych indikatorov v issledovanii produktivnosti professional'nogo myšlenija studěntov
Autoři: Kušč, Aleksandr
Citace zdrojového dokumentu: Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století: sborník příspěvků z konference Profilingua 2018, s. 202-217.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/31245
ISBN: 978-80-261-0834-4
Klíčová slova: produktivní myšlení;studenti;psychologická diagnostika;teoretické modely
Klíčová slova v dalším jazyce: productive thinking;students;psychological diagnostics;theoretic models
Abstrakt v dalším jazyce: Na osnovanii postrojennoj těoretičeskoj moděli byl sozdan kompleks psichodiagnostičeskich metodik izučenija produktivnosti professional'nogo myšlenija studěntov na osnove analiza verbal'nych indikatorov intěllektual'noj aktivnosti. V sostav etogo kompleksa vošli: metodika ocenki razvitija myšlenija na osnove ličnostnogo i processual'nogo kritěrijev (Aksio-kognitivnaja ocenka myšlenija» (AksiKOM)) (po A. S. Kušču), metodika «Iděacii abstraktnym i konkretnym izobraženij» (po G. N. Artamonovu), metodika «Issledovanije intěllektual'nych čuvstv: Vosstanovlenije metaforičeskich smyslov» (po G. N. Artamonovu), metodika «Tolkovanije poslovic» (po G. N. Artamonovu).
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Profilingua 2018
Profilingua 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kusc.pdfPlný text360,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31245

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.