Název: | Individuální vzdělávací plán pro český jazyk na 1. stupni ZŠ |
Další názvy: | The Individual education plan for the Czech language at primary school |
Autoři: | Kodyšová, Jitka |
Vedoucí práce/školitel: | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32724 |
Klíčová slova: | žák se speciálními vzdělávacími potřebami;individuální vzdělávací plán;inkluzivní vzdělávání;analýza;podpůrná opatření;specifické poruchy učení;pedagogicko-psychologická poradna;pedagog;základní vzdělávání;výukové metody a postupy;sluchová percepce;vizuomotorika;grafomotorika |
Klíčová slova v dalším jazyce: | individual education plan;education of pupils with the special educational needs;inclusive education;elementary education;analysis;czech language in primary education;supporting measure;methods education |
Abstrakt: | Diplomová práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v oboru Český jazyk a literatura pro 1. stupeň ZŠ. Cílem je analyzovat a vyhodnotit dané individuální vzdělávací plány a následně je doplnit o vhodná podpůrná opatření pro vyučovací předmět Český jazyk. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the issue of the Individual Learning Plan for Czech Language in Primary Education. The main aim is to analyse five plans, to find out quality and efficiency of these documents and to evaluate mentioned supporting measures. The theoretical background discusses knowledge concerning contemporary education concept, education of pupils with the special educational needs, supporting measures, inclusive education and Framework Education Programme for Elementary Education. Key section is focused on the description of individual learning plan. Realized research of five individual learning plans showed principal defect which consists in insufficient adjustment of the document for pupils' special needs education. In the place of supporting measures specification is written Annexe 1, which is thematic plan. But this document is not modified for the pupils with the special needs so there are not directly determined suitable methods for the education with them. Some suitable methods are suggested |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP JITKA KODYSOVA.pdf | Plný text práce | 639,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kodysova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 36,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kodysova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 40,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kodysova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 212,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32724
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.