Název: | Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání |
Další názvy: | The phenomenon of multilingualism in education |
Autoři: | Drábková, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Pešková Michaela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32880 |
Klíčová slova: | cizí jazyk;další cizí jazyk;mnohojazyčnost;vzdělávání;základní škola;kurikulární dokumenty. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | foreign language;second foreign language;multilingualism;education;basic school;curriculum documents. |
Abstrakt: | Diplomová práce se zabývá mnohojazyčností ve vzdělávání. Součástí teoretické části je chronologická interpretace údajů o vývoji jazykové politiky v Evropě a její následný vliv na vývoj jazykové politiky v České republice. Praktická část se zabývá především analýzou učebnic ruského jazyka a výzkumem, jak výuka prvního cizího jazyka ovlivňuje výuku druhého cizího jazyka. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The theme of the diploma thesis is multilingualism in education. The theoretical part contains a chronological interpretation of data on the development of linguistic policy in Europe and its subsequent influence on the development of language policy in the Czech Republic. The practical part deals mainly with the analysis of textbooks of Russian language and research on how the teaching of the first foreign language influences the teaching of the second foreign language. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRF) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMKA.pdf | Plný text práce | 1,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drabkova pesk ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 909,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drabkova Val opon.pdf | Posudek oponenta práce | 967,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drabkova obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 344,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32880
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.