Název: | Moderní trendy ICT ve výuce chemie |
Další názvy: | Modern trends of Information and Communications Technology in Chemistry |
Autoři: | Ošťádalová, Jana |
Vedoucí práce/školitel: | Klečka Milan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Štrofová Jitka, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32895 |
Klíčová slova: | ict;mobilní aplikace;m-learning;hardware;software |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ict;mobile applications;m-learnign;hardware;software |
Abstrakt: | Diplomová práce popisuje vybrané chemické programy a mobilní aplikace v chemii. Teoretická část popisuje výhody a nevýhody ICT ve výuce a hardwarové prostředky, které jsou využívany ve výuce také. Praktická část obsahuje konkrétní návrhy využití mobilních aplikací ve výuce chemie na základní i střední škole. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis describes the particularised chemical programs and mobile applications of Chemistry. The theoretical part describes advantages and disadvantaged Information and Communications technology in education and hardware devices, which are used in education too. The practical part contains the suggestions of selected mobile applications of specific using the mobile applications in eucation of Chemistry at elementary and secondary schools. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KCH) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Bc. Jana Ostadalova.pdf | Plný text práce | 5,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ostadalova_Jana_ODP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,22 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ostadalova_Jana_VDP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Ostadalova_Jana_DP.pdf | Průběh obhajoby práce | 392,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32895
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.