Název: | Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji |
Další názvy: | Teacher Skills With Using Information Technologies at Primary and Secondary Schools in the Pilsen Region |
Autoři: | Klečka, Milan Ošťádalová, Jana |
Citace zdrojového dokumentu: | KLEČKA, M., OŠŤÁDALOVÁ, J. Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji. In DidSci Plus - Research in Didaktics of Science PLUS. Praha: Univerzita Karlova, 2018. s. 199-206. ISBN 978-80-7444-065-6. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Univerzita Karlova |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/33748 |
ISBN: | 978-80-7444-065-6 |
Klíčová slova: | práce s počítačovou technikou;učitelé ZŠ a SŠ;dotazníkové šetření |
Klíčová slova v dalším jazyce: | projector;questionnaire survey;using a computer (PC);presentation |
Abstrakt: | Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Účastníky šetření byli učitelé přírodovědných předmětů základních a středních škol Plzeňského kraje. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jaké mají vyučující možnosti práce s počítačovou technikou, a to z pohledu různých věkových kategorií vyučujících. Dále se zabývalo tím, jak často učitelé tuto techniku využívají ve výuce přírodovědných předmětů, zda i žáci mají možnost pracovat s touto technikou při výuce, komunikací žáků a vyučujících prostřednictvím internetu apod. Nejdůležitější výsledky šetření jsou v příspěvku uvedeny a diskutovány. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The contribution introduces the readers to the results of questionnaire survey conducted in the spring of 2018. The participants were teachers of science subjects on primary and secondary schools in the Pilsen region. The survey’s goal was to find out the teachers‘ experience with computer technology in relation of their various age categories. It was also concerned with how often teachers use this technology in science subjects teaching, whether the students have the opportunity to work with this technology as well, how the students and the teachers communicate using the Internet, etc. The contribution lists and discusses the most important results of the survey. |
Práva: | Plný text není přístupný. © Univerzita Karlova |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KCE) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Klecka.pdf | 2,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33748
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.