Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKubaňová, Petra
dc.contributor.authorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2019-05-30T08:16:50Z-
dc.date.available2019-05-30T08:16:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila, ed.,; SIMBARTL, Petr, ed. Olympiáda techniky Plzeň 2019: sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21.5.–22.5. 2019 Moving Station Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, s. 33. ISBN 978-80-261-0872-6.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0872-6
dc.identifier.urifiles.olympiadatechniky.cz/ot2019-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/34705
dc.description.abstractCílem této práce je seznámit čtenáře s projektovou výukou, zařazením pokusnických prací do rámcového vzdělávacího programu předškolního vzdělávání a představení zásobníku pokusů s vodou vhodných pro žáky předškolních zařízení a včetně metodického pokynu, seznamu pomůcek a materiálu, popisu pracovního postupu a doby realizace, včetně reflexe z ověření v praxi.cs
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpokusycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectpokusy s vodoucs
dc.subjectvodacs
dc.titleExperimental work for pre-school children: wateren
dc.title.alternativePokusnické práce pro děti předškolního věku: vodacs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this paper is to acquaint readers with the project-based learning and the incorporation of science experiments into the educational framework programme for pre-primary education. It pursues to introduce the collection of the water-related science experiments suitable for the pre-primary school pupils and includes methodological guidelines, lists of all tools and accessories, descriptions and times of realization, as well as notes and observations from their practice in the pre-primary school. In the final part conclusions are drawn based on the results of their verification in an educational practice.en
dc.subject.translatedexperimentsen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedproject-based learningen
dc.subject.translatedwater-related experimentsen
dc.subject.translatedwateren
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2019
Olympiáda techniky Plzeň 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kubanova.pdfAbstrakt313,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34705

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.