Název: Nákupní zvyklosti spotřebitelů
Autoři: Mikulová, Denisa
Citace zdrojového dokumentu: Průmyslové inženýrství 2019: Mezinárodní studentská vědecká konference: 3.-4. září 2019, Darová, s. 118-124.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/35719
ISBN: 978-80-261-0894-8
Klíčová slova: online prostředí;nákupní zvyklosti;e-služby
Klíčová slova v dalším jazyce: online environment;shopping habits;e-services
Abstrakt: Tento článek si dává za cíl propojit téma nákupní zvyklosti spotřebitelů a online prostředí. Těžištěm příspěvku je rešerše, průzkum literárních a také vědeckých pramenů. Díky rychlému rozvoji informačních technologií v posledních letech internet nejen změnil způsob života lidí, ale ovlivnil také obchodní aktivity. Rychlý nárůst e-služeb narušuje tradiční obchodní model a mění nákupní zvyklosti spotřebitelů. Spotřebitelé mohou nakupovat produkty prostřednictvím online nakupování kromě fyzických maloobchodních prodejen; homogenita produktů prodávaných na internetu však představuje hrozbu cenové války. Výsledkem je, že online prodejce musí navázat a udržovat dlouhodobá partnerství se svými zákazníky, aby vytvořil udržitelné konkurenční výhody, a e-služby mají velký potenciál k dosažení tohoto cíle. Podniky by proto měly věnovat velkou pozornost zlepšování kvality služeb pro své zákazníky.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Průmyslové inženýrství 2019
Průmyslové inženýrství 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mikulová.pdfPlný text296,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35719

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.