Název: | S čím se učitelé potýkají při výuce ve společném vzdělávání |
Autoři: | Novotná, Jiřina |
Citace zdrojového dokumentu: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 8-17. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf http://hdl.handle.net/11025/35916 |
ISBN: | 978-80-261-0905-1 |
Klíčová slova: | inkluze;společné vzdělávání;smíšený výzkum |
Klíčová slova v dalším jazyce: | inclusion;joint learning;mixed methods research |
Abstrakt: | Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu „IPs APIV A“ Národním ústavem pro vzdělávání . Výzkumné šetření bylo zaměřeno na mapování úskalí spojených vpraxi škol se zaváděním inkluzivního (resp. společného) vzdělávání. Identifikována jsou zde především problematická témata spojená s různými variantami podob inkluzivního společného vzdělávání v českých školách. |
Práva: | © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Novotná.pdf | Plný text | 594,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35916
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.