Název: Organizujeme a učíme češtinu jako druhý jazyk na základní škole
Autoři: Vágnerová, Tereza
Citace zdrojového dokumentu: Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 28-31.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
http://hdl.handle.net/11025/35919
ISBN: 978-80-261-0905-1
Klíčová slova: čeština jako druhý jazyk;žáci s odlišným mateřským jazykem
Klíčová slova v dalším jazyce: Czech as a second language;pupils with different mother language
Abstrakt: Cílem příspěvku je představit zkušenosti z jedné základní školy, v níž byla pilotována intenzivní výuka češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Představuje, co se podařilo, ale i konkrétní tipy a zkušenosti zejm. z organizace výuky ČDJ (co přináší výuka ČDJ dětem, co škole nebo jak vypadá proces zavádění výuky ČDJ v praxi). Představeny jsou také materiály do výuky ČDJ a tipy pro výuku žáků s OMJ v běžných předmětech.
Práva: © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vágnerová.pdfPlný text491,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35919

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.