Název: | Organizujeme a učíme češtinu jako druhý jazyk na základní škole |
Autoři: | Vágnerová, Tereza |
Citace zdrojového dokumentu: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 28-31. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf http://hdl.handle.net/11025/35919 |
ISBN: | 978-80-261-0905-1 |
Klíčová slova: | čeština jako druhý jazyk;žáci s odlišným mateřským jazykem |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Czech as a second language;pupils with different mother language |
Abstrakt: | Cílem příspěvku je představit zkušenosti z jedné základní školy, v níž byla pilotována intenzivní výuka češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Představuje, co se podařilo, ale i konkrétní tipy a zkušenosti zejm. z organizace výuky ČDJ (co přináší výuka ČDJ dětem, co škole nebo jak vypadá proces zavádění výuky ČDJ v praxi). Představeny jsou také materiály do výuky ČDJ a tipy pro výuku žáků s OMJ v běžných předmětech. |
Práva: | © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vágnerová.pdf | Plný text | 491,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35919
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.