Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHerrmann, Antonín
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.date.accessioned2019-11-13T09:42:45Z
dc.date.available2019-11-13T09:42:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPerspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 32-37.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0905-1
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35920
dc.description.abstractPříspěvek představuje zkušenosti jedné z partnerských škol projektu Cesty k inkluzi s podporou inkluzivního vzdělávání v průběhu realizace tohoto projektu. Ohlíží se jak za pozitivními změnami, tak také formuluje rizika související s ukončením některých podpůrných nástrojů, které byly v rámci projektu úspěšně pilotně ověřovány, nejsou však dosud systémově dostupné a školám tak budou v jejich snaze poskytovat kvalitní vzdělávání pro všechny žáky citelně scházet.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectprojektové zkušenostics
dc.titleCesty k inkluzi–a jak dál?cs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedpupils with special educational needsen
dc.subject.translatedsupport measuresen
dc.subject.translatedproject experienceen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herrmann.pdfPlný text626,9 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35920

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.