Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFoist, Vladimír
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.contributor.editorKáňová, Šárka
dc.date.accessioned2019-11-18T10:45:56Z
dc.date.available2019-11-18T10:45:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationInkluzivní vzdělávání v souvislostech: Sborník příspěvků z konference Interim pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 15-17.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0873-3
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/dokumenty/Sbornik_CKI-konference_interim.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35934
dc.description.abstractInkluze, každý o ní hovoří, ale víme, jak ve skutečnosti vypadá? Víme, jak poznáme skutečně kvalitní školu? Zamysleme se nad inkluzivními procesy a podívejme se na základní principy moderního pojetí vzdělávání nejen pohledem teorie, ale i na základě dlouholetých zkušeností z řízení školy a z praxe regionů se sociálně vyloučenými lokalitami.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Hynek Bureš, Roman Černík, Lenka Felcmanová, Vladimír Foist, Vlasta Hlaváčková, Šárka Káňová, Dana Moree, Josef Slowík, Zdeněk Svoboda, Jan Šiška, Ladislav Zilcher - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectinkluzivitacs
dc.subjecttýmová prácecs
dc.subjectosobnost učitelecs
dc.subjectmístní komunitacs
dc.subjectvizecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectukazatele inkluzecs
dc.titleJak poznáme inkluzivní školu?cs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedqualityen
dc.subject.translatedinclusivenessen
dc.subject.translatedteamworken
dc.subject.translatedteacher's personalityen
dc.subject.translatedlocal communityen
dc.subject.translatedvisionen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusion indicatorsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019
Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Foist.pdfPlný text516,25 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35934

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.