Název: Pedagogické využití ICT na vysoké škole technické v terciárním vzdělávání
Autoři: Anastasia, Griva
Thanopoulos, Charalampos
Armakolas, Stefanos
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 5-14.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/36136
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: ICT;vzdělávací výuka;terciární vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: ICT;educational teaching;tertiary education
Abstrakt: Intenzivní rozvoj a zavádění nových informačních a komunikačních technologií (ICT) ve všech oblastech moderního života vyžaduje jejich zavedení do vzdělávání. Integrace nových ICT a identifikace jejich pedagogického využití v environmentální výchově závisí na cílech a cílech. učitelů v terciárním vzdělávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat novou roli, kterou vytvořili učitelé Univerzity v Patrasu ve využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávacím zákoně. Na základě kvantitativní studie se tento výzkum snaží identifikovat svou novou roli prostřednictvím využití nových technologií. Zdá se, že lepší komunikace mezi všemi aktéry v oblasti vzdělávání, jakož i nové vzdělávací postupy a nové role, které by mohly přispět k tomu, aby se učitelé cítili efektivnější a pozitivnější při využívání IKT v každodenní vzdělávací praxi.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Anastasia.pdfPlný text594,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36136

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.