Název: | Pedagogické využití ICT na vysoké škole technické v terciárním vzdělávání |
Autoři: | Anastasia, Griva Thanopoulos, Charalampos Armakolas, Stefanos |
Citace zdrojového dokumentu: | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 5-14. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/itev/ http://hdl.handle.net/11025/36136 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | ICT;vzdělávací výuka;terciární vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | ICT;educational teaching;tertiary education |
Abstrakt: | Intenzivní rozvoj a zavádění nových informačních a komunikačních technologií (ICT) ve všech oblastech moderního života vyžaduje jejich zavedení do vzdělávání. Integrace nových ICT a identifikace jejich pedagogického využití v environmentální výchově závisí na cílech a cílech. učitelů v terciárním vzdělávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat novou roli, kterou vytvořili učitelé Univerzity v Patrasu ve využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávacím zákoně. Na základě kvantitativní studie se tento výzkum snaží identifikovat svou novou roli prostřednictvím využití nových technologií. Zdá se, že lepší komunikace mezi všemi aktéry v oblasti vzdělávání, jakož i nové vzdělávací postupy a nové role, které by mohly přispět k tomu, aby se učitelé cítili efektivnější a pozitivnější při využívání IKT v každodenní vzdělávací praxi. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2019) Číslo 1 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Anastasia.pdf | Plný text | 594,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36136
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.