Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nozhnina, A. | |
dc.contributor.author | Filatov, V.O. | |
dc.contributor.author | Samoshkina, E.A. | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2020-01-02T11:32:20Z | |
dc.date.available | 2020-01-02T11:32:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 106-108. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/itev/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36151 | |
dc.format | 3 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/PDF | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | řeč | cs |
dc.subject | závažná porušení | cs |
dc.subject | vlákno | cs |
dc.subject | předškolní děti | cs |
dc.subject | oprava | cs |
dc.title | The methods of threadgraphy in the classroom with preschool children with | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article deals with the algorithm of making a picture "Duck" threads children suffering from severe speech disorders. | en |
dc.subject.translated | speech | en |
dc.subject.translated | severe violations | en |
dc.subject.translated | threadgraphy | en |
dc.subject.translated | preschoolers | en |
dc.subject.translated | correction | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2019) Číslo 1 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Nozhnina.pdf | Plný text | 271,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36151
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.