Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Huľová, Zlatica | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2020-01-02T12:11:49Z | |
dc.date.available | 2020-01-02T12:11:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 132-143. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/itev/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36156 | |
dc.format | 12 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/PDF | |
dc.language.iso | sk | sk |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | vztah učitelů | cs |
dc.subject | technické vzdělávání | cs |
dc.subject | pracovní vzdělávání | cs |
dc.subject | obsahy vzdělávání | cs |
dc.subject | výsledky výzkumu | cs |
dc.subject | základní vzdělání | cs |
dc.title | Vzťah učiteľov k obsahu technického vzdelávania na primárnom stupni školy | sk |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Výskumná štúdia prináša čiastkové zistenia zo skúmania vzťahu učiteľov k obsahom technického vzdelávania v predmete Pracovné vyučovanie v primárnom vzdelávaní. Učitelia primárneho stupňa školy hodnotili poznanie vzdelávacieho obsahu pracovného vyučovania a vyjadrovali názory na dôležitosť k tematickým celkom zo vzdelávacej oblasti Človek a svet práce. Skúmanie vzťahu, meraný cez postoje učiteľov k tematickým celkom a témam v rámci tematických celkov v pracovnom vyučovaní vo 4. ročníku na primárnom stupni školy, vzhľadom na sociodemografické ukazovatele priniesli prekvapujúce zistenia, ktoré sú prezentované v čiastkových zisteniach, v diskusii a v záveroch štúdie. | sk |
dc.subject.translated | the relationship of teachers to education | en |
dc.subject.translated | Technical education | en |
dc.subject.translated | Technology and Work education | en |
dc.subject.translated | content of education | en |
dc.subject.translated | research findings | en |
dc.subject.translated | primary education | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2019) Číslo 1 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Huľová.pdf | Plný text | 595,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36156
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.