Název: Statistiky Moodle
Další názvy: Moodle statistics
Autoři: Grolmus, Petr
Citace zdrojového dokumentu: ISVK FPE 2019: Sborník příspěvků 9. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 13. května 2019 Plzeň, Česká Republika, s. 11-20.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://isvk.zcu.cz/wp-content/uploads/2019/12/sbornik_isvk_2019.pdf
http://hdl.handle.net/11025/36173
ISBN: 978-80-261-0888-7
Klíčová slova: LMS;Moodle;(on-line) statistiky;Google Analytics;Matomo;Piwik;Icinga;Excel
Klíčová slova v dalším jazyce: LMS;Moodle;(on-line) statistics;Google Analytics;Matomo;Piwik;Icinga;Excel
Abstrakt: Článek shrnuje možnosti sledování on-line statistik a přehledů jak z provozu systému, tak cílené vyhledávání konkrétních údajů – např. využití systému Moodle v konkrétním akademickém roce, využití kurzu studenty v průběhu semestru, atp. Přehledy provozu a využití LMS mohou vést ke zlepšení efektivity on-line výuky. Lze snadno zjistit, které kurzy jsou málo frekventované, v kterých otázkách testů studenti nejčastěji chybují a do jisté míry lze i odhadovat, kolik času studenti věnují materiálům v LMS.
Abstrakt v dalším jazyce: This article summarizes the possibilities of monitoring on-line statistics and overviews both from system operation and targeted searching of specific data – eg. usage of Moodle system in a particular academic year, usage of the course by students during the semester, etc. Traffic summaries and usage reports of LMS can improve the effectiveness of online learning. It is easy to find out which courses are not very frequent, in which test questions the students most often make mistakes, and to some extent it is also possible to estimate how much time students spend on materials in LMS.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVD)
ISVK FPE 2019
ISVK FPE 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Grolmus.pdfPlný text990,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36173

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.