Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Merhout, Vladislav | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:44:09Z | - |
dc.date.available | 2017-12-8 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:44:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-29 | |
dc.identifier | 76222 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37706 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zkoumáním otevřených vzdělávacích zdrojů a možnostmi jejich využití studenty učitelství informatiky. V dané problematice jsme analyzovali současnou situaci v České republice i v zahraničí a následně provedli výzkum metodou rozhovoru. Pro podporu studentů učitelství byl připraven webový rozcestník pro přehled otevřených vzdělávacích zdrojů a studijní materiál zabývající se problematikou otevřených vzdělávacích zdrojů. | cs |
dc.format | 47 s., i s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76222 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | creative commons | cs |
dc.subject | digitální vzdělávání | cs |
dc.subject | informatika | cs |
dc.subject | otevřené vzdělávací zdroje | cs |
dc.subject | učitelství | cs |
dc.title | Student vysoké školy a otevřené vzdělávací zdroje | cs |
dc.title.alternative | College student and open educational resources | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with research of open educational resources and possibilities of their use by students of informatics. In the given issue, we analyzed the current situation both in the Czech Republic and abroad, and then conducted research using the interview method. A web guidepost for an overview of open educational resources and study materials on issues was prepared to support teacher training. | en |
dc.subject.translated | creative commons | en |
dc.subject.translated | digital education | en |
dc.subject.translated | informatics | en |
dc.subject.translated | open educational resources | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-VladislavMerhout2019.pdf | Plný text práce | 976,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_DP_Vladislav_Merhout_2019.pdf | Posudek vedoucího práce | 311,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek_DP_Merhout.pdf | Posudek oponenta práce | 227,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Merhout protokol774.pdf | Průběh obhajoby práce | 275,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37706
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.