Název: | Využití tabletu ve výuce na základní škole |
Další názvy: | The Use of Tablets in Teaching at Primary School |
Autoři: | Prade, Martin |
Vedoucí práce/školitel: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37708 |
Klíčová slova: | tablet;ipad;m-learning;výuka;základní školy;vzdělávání;studium;mobilní vzdělávací aplikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | tablet;ipad;m-learning;teaching;elementary schools;education;study;mobile educational applications |
Abstrakt: | Cílem této práce je představit využití tabletů ve výuce na základní škole a poskytnout tak ucelený pohled na problematiku mobilního vzdělávání. První část práce se zabývá problematikou m-learningu a popisuje jednotlivé mobilní technologie, které jsou nebo mohou být ve výuce využívány. Zaměřuje se také na výhody a nevýhody, které jsou s využitím tabletů ve výuce spojeny, a typy dotykových zařízení včetně popisu jednotlivých platforem. Dále poukazuje na aktuální trendy ve využití tabletů ve výuce na základních školách v České republice ve srovnání se zahraničními studiemi. Ve druhé části práce jsou diskutovány výsledky obou výzkumů provedeného mezi učiteli základních škol v České republice zaměřeného na používání různých typů aplikací pro tablet v práci učitele. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of this master's thesis is to show the possibilities of using tablets in primary schools, and to thus provide a comprehensive overview of mobile education. The first part of the paper deals with the issue of m-learning, and describes various mobile technologies that are our could potentially be used in education. In addition, it describes the advantages and disadvantages of using tablets in education, provides an overview of available types of touchscreen devices, and describes each particular platform. Finally, this part also identifies contemporary trends in the use of tablets in Czech primary schools and compares them with similar trends identified by international research. The second part of the thesis then discusses the results of the two author's own researches, carried out amongst Czech primary school teachers, focusing on the use of various types of applications for tablets in their daily work. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dp_martin_prade.pdf | Plný text práce | 10,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_DP_Martin_Prade_2019.pdf | Posudek vedoucího práce | 314,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prade_DP_2019_posudek_oponenta_Filipi.pdf | Posudek oponenta práce | 222,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prade protokol775.pdf | Průběh obhajoby práce | 280,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37708
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.